Kiállítói ajánlat

Fogadj örökbe egy asztalt

Nem csak a szünetek állnak a rendelkezésedre kiállítóként. Használd a teljes napot!

Stand – Networking asztal installáció – 2 in 1

1. Asztal installáció

Fogadj örökbe egy networking asztalt

induló ár

150.000 Ft +Áfa

  • az 1,5 perc bemutatkozások levezetése asztal kapitányként
  • 5 perces saját bemutatkozási lehetőség minden körben
Plusz választható opció kizárólag a kiállítóink számára:
    • +  5 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára –   55.000 Ft + Áfa (11.000 Ft vs 33.000 Ft) 
    • +10 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 100.000 Ft + Áfa (10.000 Ft vs 33.000 Ft)
    • +15 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 135.000 Ft + Áfa (9.000 Ft vs 33.000 Ft)
    • +20 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 160.000 Ft + Áfa (8.000 Ft vs 33.000 Ft)

30 ASZTAL ÁLL RENDELKEZÉSRE

2. Stand

induló ár

96.000 Ft +Áfa

Plusz választható opció kizárólag a kiállítóink számára:
    • +  5 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára –   55.000 Ft + Áfa (11.000 Ft vs 33.000 Ft) 
    • +10 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 100.000 Ft + Áfa (10.000 Ft vs 33.000 Ft)
    • +15 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 135.000 Ft + Áfa (9.000 Ft vs 33.000 Ft)
    • +20 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 160.000 Ft + Áfa (8.000 Ft vs 33.000 Ft)

12 STAND ÁLL RENDELKEZÉSRE

3. Asztal installáció + Stand

induló ár

195.000 Ft +Áfa

  • az 1,5 perc bemutatkozások levezetése asztal kapitányként
  • 5 perces saját bemutatkozási lehetőség minden körben
Plusz választható opció kizárólag a kiállítóink számára:
    • +  5 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára –   55.000 Ft + Áfa (11.000 Ft vs 33.000 Ft) 
    • +10 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 100.000 Ft + Áfa (10.000 Ft vs 33.000 Ft)
    • +15 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 135.000 Ft + Áfa (9.000 Ft vs 33.000 Ft)
    • +20 db Floow Day belépő jegy a kiállító legjobb ügyfelei számára – 160.000 Ft + Áfa (8.000 Ft vs 33.000 Ft)

Szervező:

Üzemeltető:

  • Business Floow Zrt.
  • Székhely: 1094, Budapest Liliom u. 7-9. 1/4
  • Iroda: 1094, Budapest Liliom u. 7-9. 1/4
  • Adószám: 27416044-2-43 | Cégjsz.: 01-10-141511
  • Bankszámla: 10404089 – 50526952 – 78561005
  • Képviseli: Varga István
  • E-mail: varga.istvan@businessflow.hu
  • Mobil: +36 70 320 2084

Szabályzatok:

Általános szerződési feltételek

1. BEVEZETÉS

Jelen dokumentum tartalmazza a Business Floow Zrt. (1094 Budapest, Liliom u. 7-9.); adószám:  27416044-2-43; cégjegyzékszám: 01-10-141511) mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal (mely a www.kapcsolatepitok.hu oldalon és annak aloldalain, valamint a www.businessflow.hu domain néven és ennek aldomainjein megtalálható), használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi szerződés minden pontját, mivel rendelésének leadása előtt Ön úgy nyilatkozik, hogy megismerte jelen ÁSZF tartalmát és elfogadja azt.

Amennyiben jelen szerződés tartalmát nem tekinti kötelező érvényűnek, úgy kérjük, ne vegye igénybe az oldal szolgáltatásait.

Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

 

Szolgáltató adatai

Név: Business Floow Zrt.
Székhely: 1094 Budapest, Liliom u. 7-9.
Kapcsolattartási adatok:
e-mail: varga.istvan@businessflow.hu
telefon: +36 70 320 2084 (H-P és csak munkanapokon)
Adószám: 27416044-2-43

2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.

Jelen ÁSZF 2022. 06. 03. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldalunk felületén.

A https://floowday.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a https://businessflow.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a https://.keruljflowba.hu domain néven és ennek aldomainjein található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, azok szöveges, képi vagy bármely egyéb tartalmának bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése írásbeli engedélyköteles.

A programváltoztatás jogát minden rendezvényünknél fenntartjuk.

3. JOGI NYILATKOZAT

Azzal, hogy látogatja a Business Floow Zrt. által üzemeltetett www.kapcsolatepitok.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a www.businessflow.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a www.keruljflowba.hu domain és ennek aldomainjein elérhető weboldalakat, így jelen weboldalt, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem vásárlója a Karrierügynökség Kft-nek.

A Weboldallal kapcsolatos szellemi tulajdonjog 

A https://floowday.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a https://businessflow.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a https://keruljflowba.hu domain és ennek aldomainjein szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd. Jelen weboldalon található teljes tartalom minden része, minden eleme, szöveges, képi és egyéb tartalmai, valamint a tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos minden képi és technikai megoldás, grafika, védjegy, logó, adatbázis és bármilyen más rész a Karrierügynökség Kft. szellemi tulajdonát képezik.

A https://floowday.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a www.businessflow.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a www.keruljflowba.hu domain és ennek aldomainjein, így jelen weboldal bármely részének, bármilyen módszerrel, bármilyen technikával történő másolásával, terjesztésével és felhasználásával kapcsolatos minden jogot fenntartunk.

Minden jog fenntartva © Copyright Business Floow Zrt., 2022

4. ADATKEZELÉS SZABÁLYOK

Adatkezelési szabályzatunk a https://floowday.hu domain név alatt található weboldalról letölthető.



Tájékoztatjuk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adatait (pl. az Ön nevét), lakcímét és egyéb személyes adatait (pl. e-mail címét, számlázási címét) kezelni. A fenti adatokat töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.

5. A MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A Business Floow Zrt. által szervezett konferenciák, tréningek, szemináriumok, előadások, üzleti klubok, online anyagok, melyeknek árát a www.kapcsolatepitok.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a https://floowday.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a https://businessflow.hu domain néven és ennek aldomainjein, valamint a https://keruljflowba.hu domain és ennek aldomainjein, az egyes termékek leírásainál tesszük közzé, és amelyek változhatnak kedvezményes időszaktól függően. Az árak lefelé és felfelé is változhatnak az aktuális árhoz képest.

Fenti szolgáltatások, termékek online, illetve ritka esetben személyesen vásárolhatók meg (utóbbit minden esetben külön közzétesszük).

Upsell termék kizárólag az alap termékkel együtt vásárolható, önálló termékként nem lehetséges az upsell termék upsell áron történő megvásárlása. Amennyiben Ön mégis így vásárol az űrlapon, vásárlásának értékét visszafizetjük, megrendelését és minden adatát azonnali hatállyal töröljük a rendszerből.

6. ÁRAK

A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák az esetleges utazási, szállási és catering költséget. Ahol az árak nem bruttó árak, ott ezt minden esetben egyértelműen feltüntetjük.

A rendezvények, valamint online anyagok, feltüntetett szolgáltatások 27% ÁFA-t tartalmaznak. Ettől eltérő ÁFA tartalmat minden esetben feltüntetjük az adott termék/szolgáltatás leírásánál és rendelési lehetőségénél.

Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Amennyiben bármelyik termékünkre/szolgáltatásunkra vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget hirdetünk meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelezzük a vásárlás előtt.

7. RENDELÉS MENETE

A weboldalon található űrlap kitöltésével, majd a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” / „Ott leszek” / vagy egyéb vásárlási szándékot jelző gombra történő kattintással tudja a termékeinket, szolgáltatásainkat megvásárolni.

8. FIZETÉSI MÓDOK

Rendezvény esetén:

  • online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás

Online tananyag esetén:

  • online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás

Előfizetői szolgáltatás esetén:

  • automatikusan ismétlődő online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!) 
  • átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás

Amennyiben a banki utalás fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés elküldése után Ön egy megerősítő e-mailt fog kapni, melyben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat.

A kedvezményezett: Business Floow Zrt.
Számlaszám: 10404089 – 50526952 – 78561005 (K&H Bank)

Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel azt az információt, amit esetlegesen a visszaigazoló e-mailben kérünk Öntől. A számlát az utalás beérkezését követő 2 napon belül állítjuk ki és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus). Átutalásos fizetési mód esetén és rendezvényre való jelentkezés esetén csak akkor tud a rendezvényen részt venni, amennyiben átutalása a rendezvény megkezdése előtt beérkezik hozzánk (tehát amennyiben az összeget számlánkon jóváírják.)

Online Bankkártyás fizetés esetén a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32.) szolgáltatását használjuk, ahol a Megrendelő az OTP rendszerén belül adja meg a bankkártya adatokat, az közvetlenül nálunk nem kerül tárolásra és ahhoz hozzáférése nincs Szolgáltatónak. Bankkártyás fizetés esetén, a szeminárium számlánkon történő jóváírásától számított 1 napon belül állítjuk ki a számlát és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus).

Amennyiben Ön a vásárlásnál a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra kattint, úgy Ön tudomásul veszi, hogy rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára.Rendelésének elküldésével Ön kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdte meg.

Megrendelésének megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld Önnek megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy keressen minket az varga.istvan@karrierugynokseg.hu email címen.

A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32., mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

9. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

Megrendelését munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül feldolgozzák és visszaigazolják Ön felé.

A szerződést rendezvény esetén Szolgáltató a rendezvény meghirdetett időpontjában teljesíti.

A program-, időpont-, platform- és helyszínváltoztatás jogát fenntartjuk – önkényesen ezt sosem tesszük, kizárólag előre nem látható, kiszámíthatatlan események okán változtatunk, és akkor is csak ha feltétlenül és elkerülhetetlenül szükséges.

Amennyiben a meghirdetett szeminárium időpontjában, helyszínében vagy egyéb körülményeiben változás következne be, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a rendezvény eredetileg meghirdetett időpontja előtt 72 órával telefonon és e-mailben is felveszi Önnel a kapcsolatot és értesíti az esetlegesen felmerülő akadályról, változásokról. Ilyen esetben Önnek abban az esetben van joga elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben sérti az érdekeit, és nem vis major helyzet idézte elő (vis major esetén az elállási joga nem él). Ebben az esetben a már megfizetett díjat az Ön elállási nyilatkozatának közlésétől számított 60 napon belül visszafizetjük Önnek.

10. ELÁLLÁS ÉS FELMONDÁS

Elállási/Felmondási jog

Ön 3 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 3 nap elteltével jár le. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát a varga.istvan@businessflow.hu e-mail címre.

Online termék esetén Megrendelésének elküldésével határozottan lemond az elállási jogáról a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján. A megrendelést teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelőnek elküldésre került.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 60 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

Hogyan gyakorolhatja Ön elállási/felmondási jogát?

Az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való megküldése útján gyakorolhatja. Nyilatkozatát Szolgáltató 1. pontban megjelölt postai vagy elektronikus levelezési címére is megküldheti. Amennyiben Ön él elállási/felmondási jogával, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 60 napon belül visszatéríti Önnek a megfizetett díjat az Ön által használt fizetési móddal megegyező módon. Amennyiben Ön a szolgáltatás nyújtásának megkezdését követően él felmondási jogával, úgy tudomásul veszi, hogy Szolgáltatót nem terheli semmiféle pénz-visszafizetési kötelezettség (kivéve a garanciában külön megállapított feltételekkel).

Jelen ÁSZF elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése után felmondási jogát elveszíti, azzal nem élhet. 

Rendezvények esetén tudomásul veszi, hogy a rendeléstől számított 3 napon túl nem él a felmondás, illetve elállás joga. Amennyiben Ön mégsem tud, vagy nem jelenik meg, úgy Ön a megfizetett rendezvény árának megfelelő összegű kötbért köteles szolgáltatónak megfizetni. Ez praktikusan azt jelenti, hogy az Ön által már előzetesen befizetett rendezvény díját elveszíti. Ez a szabály akkor is érvényes, amennyiben az eredetileg leadott megrendelése a rendezvény előtti 14 napban történik. Ebben az esetben nem él a 3 napos felmondási, illetve elállási jog. Így azzal vállalja azt, hogy a rendezvénnyel kapcsolatban elállási / felmondási joga nincs (kivéve az elégedettségi garanciában külön megállapított feltételekkel).

Kötbér kikötésére azért van szükség, mert ez bizonyítja számunkra az Ön teljesítésének komolyságát (tehát hogy jelentkezésének megfelelően, részt vesz a rendezvényen), ill. a kötbér összege fedezi a meg nem jelenésével Szolgáltatónál felmerült károkat (többek között a terembérlet költségeit és a betöltetlen részvételi hely miatti bevételkiesést). Ön rendelése elküldésével kifejezetten tudomásul veszi a fenti kötbér-kikötést, azt elfogadja.

Viszont a rendezvény részvételi jogosultságát átruházhatja másnak, ha mégsem tud, vagy nem kíván részt venni a rendezvényen. Praktikusan ez azt jelenti, hogy átadhatja másnak, vagy eladhatja másnak a részvételi jogosultságát, vagy a jegyét. Ebben az esetben legkésőbb a rendezvényt megelőző második nap éjfélig szükséges eljuttatni az átruházási szándékát részünkre írásos formában (postai úton, vagy emailben), melyben megjelöli azt a résztvevőt, aki átruházza a helyét, illetve azt a résztvevőt, aki kapja az átruházott helyet. Ön lemond a részvételről, és a helyét átruházza egy másik félre – itt a résztvevő neve, és email címe szükséges a beazonosításhoz, és hogy minden szükséges információt el tudjunk küldeni részére még a rendezvény előtt.

Amennyiben a rendezvény vis major következtében elmarad, úgy a Szolgáltató kötelessége, hogy belátása szerint vagy online nézhető formában hozzáférést biztosítson a rendezvény tartalmával megegyező tartalomhoz maximum 7 napig, vagy pedig azt egy másik időpontban meghirdesse, amire a korábban vásárolt jegyeket elfogadja. Vis major esetén a rendezvény részvételi díja nem jár vissza, viszont az új időpontban díjmentes részvétel biztosított, vagy az online hozzáférés díjmentesen biztosított maximum 7 napig. Az online felvétel esetén a jelentkezésnél feltüntetett pénz-visszafizetési garancia (ami az ebéd szünet végéig él) elveszik, tekintve, hogy a teljes anyag egyben átadásra kerül.

11. KÁROKOZÁS ÉS KÁRTÉRÍTÉS

Résztvevő azzal, hogy jelentkezését/megrendelését leadta Szolgáltatónak, azzal felelősséget vállal és jótáll az általa biztosított termékek és szolgáltatások törvényes működéséért, illetőleg azok használatával kapcsolatban keletkezett vagy elszenvedett károkért.

A résztvevő teljes mértékben felelős mind polgári jogi, mind büntetőjogi értelemben az általa a Szolgáltató rendezvényeinek keretében, vagy azzal összefüggésben okozott károkért, mind a Szolgáltató, mind a Szolgáltató közreműködői és szerződéses partnerei, mind a többi résztvevő irányában.

Szolgáltató teljes mértékben kizárja felelősségét a résztvevők által nyújtott egyéb termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. A Résztvevők által nyújtott szolgáltatásokat és termékeket a minden résztvevő kizárólag a saját felelősségére veheti igénybe, használhatja. 

Szolgáltató teljes mértékben kizárja felelősségét minden olyan kárért, amelyet egy résztvevő  személy jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott bármely másik Résztvevő számára.

12. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató (Marketing Amazing Kft.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Jótállás (pénzvisszafizetési garancia)

Hibás teljesítés esetén jelen szerződés alapján Szolgáltató jótállást vállal rendezvényeire. A Jótállás keretében szolgáltató vállalja, hogy amennyiben Ön – rendezvények esetén – nem elégedett a rendezvénnyel és az nem váltja be az Ön által hozzá fűzött reményeket, úgy a rendezvény teljes árát visszatéríti Önnek. Jótállási igényét a rendezvény napján, az ebédszünet végéig (vagy, amennyiben az ebédszünet elhúzódik, úgy legkésőbb a szeminárium napján 14:30-ig) köteles jelezni szolgáltató felél. Amennyiben a rendezvény nem egész napos, vagy nincs „ebédszünet”, úgy az 1. szünet végéig köteles a jótállási igényét jelezni.

Amennyiben Ön viselkedésével zavarja a rendezvényt és a többi résztvevőt, úgy Ön szerződésszegést követ el és szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ebben az esetben Önt távozásra szólítsa fel. Ebben az esetben Ön jótállási igényével nem élhet szolgáltatóval szemben.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, vagy pedig vis major következtében keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok kellékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Kép- és hangelvétel

Előadóink védelmében az előadások videó- és hangfelvétele szigorúan tilos. Fotózás a konferencia teremben kizárólag a szünetekben engedélyezett.A rendezvény ideje alatt a szervezők által megbízott fotós, videós és riporter is dolgozni fog. A rendezvényre történő jegyvásárlással Ön hozzájárul, hogy a fotója, az Önt tartalmazó videórész vagy az Önnel készült interjú publikálásra kerüljön.

13. PANASZKEZELÉS

Megrendelés után esetleges panaszaival, kérdéseivel az alábbi telefonszámon fordulhat kollégáink felé: +36 70 320 2084 Panaszait, észrevételeit a varga.istvan@businessflow.hu email címen jelezheti felénk.

Személyesen csak előre egyeztetett időpontban, a 1094 Budapest, Liliom u. 7-9. 1/4 sz. alatti irodánkban állunk rendelkezésére.

Kérjük, hogy amennyiben panasszal élne szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban Szolgáltató felé forduljon. Szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.

Esetlegesen felmerülő vitáink rendezésére Ön az Online Vitarendezési Platformot is igényben veheti. Az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.A platform elérhető az alábbi linkről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Panaszával az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is fordulhat. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi linken találja meg: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Adatkezelési nyilatkozat

1. Adatkezelő a Business Floow Zrt., mint a Business Flow 8 tulajdonosa és üzemeltetője (továbbiakban „Adatkezelő”, vagy „Társaság”)

Adatkezelő adatai:

Adatkezelő megnevezése: Business Floow Zrt..

  •  

Adatkezelő cégjegyzékszáma: 01-10-141511

Adatkezelő székhelye: 1094 Budapest, Liliom u. 7-9.

  •  

Adatkezelő képviselője: Varga István

Továbbiakban együtt „Adatkezelő”, vagy „Társaság”.

2. Adatkezelésre vonatkozó szabályok<Jelen adatkezelési tájékoztató időbeli hatálya 2022. 06. 03-tól visszavonásig tart.

A jelen Szabályzat fogalmi rendszere megegyezik az Általános adatvédelmi rendelet (továbbiakban GDPR.) 4. cikkben meghatározott értelmező fogalommagyarázataival, illetve bizonyos pontokban kiegészítetten az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv.) 3. § értelmező rendelkezéseivel. Ezek alapján tehát:

Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;

Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel.

Címzett: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel, vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e.

A Társaság honlapjával, valamint fő tevékenységeivel kapcsolatos valamennyi adatkezelése vonatkozásában a jelen adatvédelmi szabályzat által tájékoztatja az érintettet az adatkezelés konkrét céljáról, valamint az adatkezelés céljáról, időtartamáról, adattovábbításokról és az adatfeldolgozókról.

Az adatkezelés jogalapja főszabály szerint az érintett hozzájárulása, valamint bizonyos adatkezelések (számlák kiállítása) esetén törvény rendelkezése.

A Társaság az adatfelvételkor tájékoztatja az Érintettet arról, hogy adatai kezelésére az Adatkezelési Szabályzat az irányadó. Az Adatkezelő a Szabályzatot folyamatosan hozzáférhetővé teszi honlapján.

Az Adatkezelési Szabályzat elfogadása (a megfelelő checkboxban elhelyezett pipa; telefonos megkeresés, illetve személyes találkozás esetén a hozzájárulás megadása nyilatkozat megtételével) igazolja az Adatkezelési Szabályzat megismerését és adatkezelési hozzájárulásnak minősül.

A Társaság olyan munkavállalói és teljesítési segédei és közreműködői, akik a Társaságnál adatkezelést végeznek, valamint az adatkezelési műveletét végző szervezetek alkalmazottai kötelesek a megismert személyes adatokat a legnagyobb biztonságban üzleti titokként megőrizni. 

A Társaság munkatársai munkájuk során kötelesek gondoskodni arról, hogy jogosulatlan személyek ne tekinthessenek be a Társaság által kezelt személyes adatokba, azok jogosulatlan személy részére ne legyenek hozzáférhetők, módosítatók vagy megsemmisíthetők.

A Társaság által kialakított adatvédelmi rendszer felügyeletéről a mindenkori ügyvezető gondoskodik.



3. A szabályzat tárgyi hatálya

A Társaság a Társaság honlapjával, valamint fő tevékenységeivel kapcsolatos valamennyi adatkezelése vonatkozásában a jelen adatvédelmi szabályzat által tájékoztatja az érintettet az adatkezelés konkrét céljáról, valamint az adatkezelés céljáról, időtartamáról, adattovábbításokról és az adatfeldolgozókról.

Jelen adatkezelési szabályzat a Társaság és az érintettek közötti jogviszonyt szabályozza az Érintettek személyes adatainak kezelésére vonatkozóan. A Szabályzat hatálya kiterjed azokra a személyekre, akik 

  • regisztrálnak az Adatkezelő weboldalainak bármelyikén;
  • a Társaság közreműködőjénél adataik kezeléséhez meghatározott célból hozzájárulnak;
  • akik a Társasággal szerződést kötnek az adatkezelés céljának megfelelő tartalmú szolgáltatás teljesítésére. 

A Társaság a jelen Szabályzatban meghatározott személyek számára továbbíthat adatokat (továbbiakban Adattovábbítás címzettjei). Az Adattovábbítás címzettjei kötelesek betartani a Szabályzatot, annak hatálya rájuk kiterjed. 

4. Az érintettek jogainak érvényesítése

Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről; valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését; adatainak törlését az varga.istvan@businessflow.hu e-mail címen; az adatkezelés korlátozását; illetve jogosult az adathordozhatósághoz, valamint a jogorvoslathoz. Panasza esetén Magyarország területén a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz vagy – választása szerint – bírósághoz fordulhat. A bírósági eljárásban a törvényszék rendelkezik hatáskörrel.Alább olvasható a részletes leírás az érintetti jogok kapcsán:

4.1. Tájékoztatáshoz való jog és hozzáférés

Az érintett jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e és a következő információkhoz hozzáférést kapjon: 

  • jogosult megtudni az adatkezelés célját; 
  • az érintett személyes adatok kategóriáit; 
  • azon címzetteket vagy címzettek kategóriáit, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket; 
  • adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartamát, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjait. 
  • Jogosult felvilágosítást kapnia az érintettnek azon jogáról, hogy kérelmezheti-e az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat-e az ilyen személyes adatok kezelése ellen; illetve nyújthat-e valamely felügyeleti hatósághoz címzett panaszt. 
  • Jogosult megkapnia minden elérhető információt arról is, hogy ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték. 
  • Továbbiakban jogosult arra is, hogy tudomást szerezzen az automatizált döntéshozatali ügyekben alkalmazott logikára és arra, hogy az ilyesfajta adatkezelés, milyen jelentőséggel bír, illetve ez az érintettre nézve milyen várható következménnyel jár. 

Az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a tájékoztatási jog szerinti kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet.

A tájékoztatás főszabály szerint ingyenes, költségtérítést az Adatkezelő csak a GDPR 12. cikk (5) bekezdésben, illetve 15. cikk (3) bekezdésben meghatározott esetben számít fel.

Ha az Adatkezelő nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

4.2. Helyesbítéshez való jog

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az érintett jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.

Arra az időtartamra, amíg az Adatkezelő ellenőrzi a személyes adatok pontosságát, a kérdéses személyes adatok korlátozásra kerülhetnek a jelen tájékoztató 4.4. pontjának megfelelően.

4.3. Tiltakozás joga

Az érintett abban az esetben az Adatkezelőhöz intézett nyilatkozatával tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, ha az adatkezelés jogalapja 

  • a GDPR 6. cikk. (1) bekezdés e) pontja szerinti közérdek vagy
  • a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja szerinti jogos érdek.

Tiltakozási jog gyakorlása esetén az Adatkezelő nem kezelheti tovább a személyes adatokat, kivéve, ha az adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Annak megállapítása kapcsán, hogy az adatkezelést kényszerítő erejű jogos okok indokolják, az Adatkezelő ügyvezetője dönt. Az ezzel kapcsolatos álláspontjáról véleményben tájékoztatja az érintettet. 

4.4. Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az adatkezelés korlátozására abban az esetben kerülhet sor, amennyiben:

  • az érintett vitatja az adatok pontosságát, az adatok helyességének megállapításáig terjedő időtartamra az Adatkezelő korlátozza a személyes adatok kezelését;
  • az adatkezelés jogellenes és az érintett törlés helyett a felhasználás korlátozását kéri;
  • az adatkezelőnek már nincs szüksége az adatokra, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez;
  • az érintett tiltakozik a személyes adatok kezelése ellen a GDPR 21. cikke szerint tiltakozott, a tiltakozással kapcsolatos mérlegelés elvégzésének erejéig.

Az érintett személyes adata kezelése elleni tiltakozásának elbírálásának időtartamára – de legfeljebb 5 napra – az adatkezelést az adatkezelést végző szervezeti egység vezetője felfüggeszti, a tiltakozás megalapozottságát megvizsgálja és döntést hoz, amelyről a kérelmezőt tájékoztatja.

Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatot a szervezeti egység vezetője korlátozza, azaz kizárólag a tárolás, mint adatkezelés valósulhat meg mindaddig, amíg

  • az érintett hozzájárul az adatkezeléshez;
  • jogi igények érvényesítéséhez szükséges a személyes adatok kezelése;
  • más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében szükségessé válik a személyes adatok kezelése; vagy
  • jogszabály közérdekből elrendeli az adatkezelést.

Ha az adatkezelés korlátozását az érintett kérte, a korlátozás feloldásáról az adott szervezeti egység vezetője előzetesen tájékoztatja az érintettet.

4.5.Törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, az Adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:

a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;

b) az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;

c) az érintett a GDPR 21. cikk (1) bekezdése alapján tiltakozik az adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre, vagy az érintett a 21. cikk (2) bekezdése alapján tiltakozik az adatkezelés ellen; 

d) a személyes adatokat jogellenesen kezelték; 

e) a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

VAGYf) a személyes adatok gyűjtésére az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.

Az érintett törlési jogának korlátozására csak a GDPR-ban írt alábbi kivételek fennállása esetén kerülhet sor, azaz a fenti indokok fennállása esetén a személyes adatok további megőrzése jogszerűnek tekinthető, 

a) ha a véleménynyilvánítás és a tájékozódás szabadságához való jog gyakorlása, vagy

b) ha valamely jogi kötelezettségnek való megfelelés (azaz az Adatkezelési Nyilvántartásban jogi kötelezettség jogalappal rögzített tevékenység esetén az adatkezelés céljának megfelelő időtartam alatt), vagy

c) ha közérdekből végzett feladat végrehajtása, vagy

d) ha az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása miatt, vagy

e) ha népegészségügy területén érintő közérdekből, 

f) ha közérdekű archiválás céljából, vagy 

g) ha tudományos és történelmi kutatás céljából vagy statisztikai célból, vagy 

h) ha jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez illetve védelméhez szükséges. 

4.6. Az adathordozhatósághoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, amennyiben:

  • az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása vagy az adatkezelésre olyan szerződés teljesítése érdekében volt szükség, amelyben az érintett az egyik fél vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges [GDPR 6. cikk (1) bekezdése) vagy b) pont, illetve 9. cikk (2) bek. a) pont] 

ÉS

  • az adatkezelés automatizált módon történik.

Az adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére az adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

5. Jogorvoslat

Az Adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt, illetve az általa vagy az általa igénybe vett adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is megtéríti. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt előidéző eseményért őt semmilyen módon nem terheli felelősség

Az érintett az Adatkezelő adatkezelési eljárásával kapcsolatos panasszal a felügyelő hatósághoz – Magyarországon a NAIH-hoz fordulhat:

  • Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
  • Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
  • Honlap: www.naih.hu

Az érintett – választása szerint – bírósági úton is érvényesítheti igényét. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

6. A Társaság honlapjának használata során megvalósuló adatkezelések

Az adatkezelés helye: 

Karrierügynökség Kft. esetén

  • weboldal címe: https://kapcsolatepitok.hu
  • adatkezelés helye: 4244 Újfehértó, Bartók Béla utca 12.

Business Floow Zrt. esetén

  • weboldal címe: https://businessflow.hu
  • adatkezelés helye: 1094 Budapest, Liliom u. 7-9.

6.1. A honlap adatkezelése 

A Társaság honlapján, a honlap látogatottsági adatait elemző szoftver fut. A Társaság honlapja látogatóiról automatikusan keletkező információkat kap: a látogató internetprotokoll-címe (IP-címe), a látogatás időpontja, a megtekintett oldalak adatai, a használt böngészőprogram neve. 

A honlap „sütiket” (cookies), a honlaplátogató számítógépén elhelyezett szövegfájlokat használ, amelyek célja, hogy segítse a weboldal használatának elemzését. A honlaplátogató böngészője megfelelő beállításainak kiválasztásával visszautasíthatja a sütik használatát.

A fenti információkat a honlap az érintett által történő használatának értékelésére, elemzésére, a weboldalon végrehajtott tevékenységekről szóló riportok összeállítására, valamint a honlapon végrehajtott tevékenységekkel és az internethasználattal kapcsolatos egyéb szolgáltatások nyújtására használja.

 

Adatkezelés célja

A honlap-látogatási szokások vizsgálata, az Adatkezelővel történő kapcsolatfelvétel elősegítése

Kezelt adatok köre

A számítógép internetprotokoll-címe (IP-címe), Domain név (URL), a hozzáférés adatai, az ügyfél file lekérés (file név és URL), a HTTP válaszkód, a weboldal adatai ahonnan a lekérés történt, a látogatás alatt forgalmazott bájtok mennyisége, a látogatás időpontja, a megtekintett oldalak adatai.

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás.

Adattárolás határideje

Az adatfelvételtől számított legfeljebb egy év.

Adattárolás módja

Elektronikus

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A személyes adat szolgáltatása nem előfeltétele a Honlap igénybevételének. 

Adattovábbítás címzettje

nincs

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)
Contabo GMBH (tárhely szolgáltatás)
Marketingszoftverek Kft. (adatbázis építés)
Karrierügynökség Kft. (adatbázis építés)
Business Floow Zrt. (adatbázis építés)

 

6.2. Regisztráció

 Az Társasággal az érintett felveheti a kapcsolatot a honlap „online regisztráció” funkciójával.

Adatkezelés célja

kapcsolatfelvétel, üzenetküldés

Kezelt adatok köre

az érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, tevékenységi köre, település

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás.

Adattárolás határideje

a cél megvalósulásáig, de legkésőbb az érintett kérelmére történő törlésig

Adattárolás módja

Elektronikus

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A személyes adat szolgáltatása nem előfeltétele a Honlap használatának 

Adattovábbítás címzettje

nincs

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)Contabo GMBH (tárhely szolgáltatás)
Marketingszoftverek Kft. (adatbázis építés)
Karrierügynökség Kft. (adatbázis építés)
Business Flow Zrt. (adatbázis építés)

 

6.3. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés

 A Társaság az érintett kérelmére hírlevelet küld, hírlevelet tehát kizárólag azok kapnak, akik erre a szolgáltatásra regisztráltak a Társaság honlapján vagy személyesen kifejezetten (írásban) hozzájárultak a hírlevélküldéshez. Amennyiben a hírlevélre a honlapon iratkozhat fel az érintett, a feliratkozás megtételének helyén el kell fogadnia az adatvédelmi szabályzatot. Ezt egy jelölőnégyzettel teheti meg. A Társaság minden hírlevél alján biztosítja a leiratkozási lehetőséget.

Adatkezelés célja

Az érintettek tájékoztatása a Társaság legfontosabb híreiről, direkt marketing

Kezelt adatok köre

Az érintett neve, e-mail címe

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás

Adattárolás határideje

A hírlevél-szolgáltatás üzemeltetésének végéig, de amennyiben az érintett kéri adatai törlését (leiratkozik a hírlevélről), úgy a törlési kérelmét követően azonnal

Adatkezelés módja

Elektronikusan

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A személyes adat szolgáltatása nem kötelező.

Adattovábbítás címzettje

nincs

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)
Contabo GMBH (tárhely szolgáltatás)
Marketingszoftverek Kft. (adatbázis építés)
Karrierépítők Szociális Szövetkezet (adatbázis építés)
Magyar Vállalkozásfejlesztő Szociális Szövetkezet (adatbázis építés)
Karrierügynökség Kft. (adatbázis építés)
Business Floow Zrt. (adatbázis építés)

 

7. A Társaság működése során megvalósuló adatkezelések

Az adatkezelés helye:  1042 Budapest, Árpád út 8-12. V. lház. fszt. 2a. 

7.1. Ügyfélnyilvántartás

A Társaság egyedi rendszerébe (Business Flow admin) ügyfelek, partnerek (az ÁSZF fogalomhasználatával: tag, tagjelöltek, vendégek) adatai kerülnek rögzítésre. A Társaság jogos érdeke, hogy meghatározott személyes adatai az ügyfélnyilvántartó rendszerben rögzítésre kerüljenek. Abban az esetben, ha az érintettet valamely másik tag vagy közreműködő ajánlja a Társaság által szervezett rendezvényre történő meghívásra, az ajánlatot adó tag vagy közreműködő köteles garantálni, hogy megfelelő hozzájárulással rendelkezik az Érintettől a személyes adatai jelen pontban meghatározottak szerinti kezeléséhez. Ezen adatok megadásáért az adatot átadó tartozik teljes felelősséggel.

 

Adatkezelés célja

Az ügyfelek, partnerek igényeinek teljesítéséhez szükséges kapcsolattartás.

Kezelt adatok köre

Az érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, cégnév, beosztás, cím

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja szerinti társaság jogos érdeke, illetve az érintett hozzájárulása

Adattárolás határideje

a cél megvalósulásáig, de amennyiben az érintett kéri adatai törlését, úgy addig az időpontig.

Adatkezelés módja

Elektronikusan

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

Az ügyfelek nyilvántartása szükséges a tevékenység ellátásához, az adatok nélkül az Adatkezelő által végzett szolgáltatás nem teljesíthető.

Adattovábbítás címzettje

nincs

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)
Karrierépítők Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)
Magyar Vállalkozásfejlesztő Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)
Karrierügynökség Kft. (adatbázis építés)
Business Floow Zrt. (adatbázis építés)

 

7.2. Számlázás

Adatkezelés célja

Számla kiállítása

Kezelt adatok köre

Az érintett neve, számlázási címe

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja szerinti jogi kötelezettség teljesítése

Adattárolás határideje

A számviteli bizonylatokat a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése értelmében legalább 8 évig köteles a Társaság megőrizni. A Társaság 8 év elteltével automatikusan törli azon érintett személyes adatait, aki az utolsó számla kiállításától számított egy éves határidőn belül nem rendelt újra szolgáltatást a Társaságtól.

Adatkezelés módja

Elektronikusan

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A számla kiállításához szükséges az adatkezelés.

Adattovábbítás címzettje

NAV

Adatfeldolgozó

KBOSS.hu Kft. (szoftver)

 

2. Ügyfélkezelés

 Az ügyfelek igényeinek minél teljesebb körű kiszolgálása érdekében a Társaság az érintett előzetes egyértelmű és kifejezett hozzájárulása alapján közvetlen ajánlatadási céllal e-maileket küldd az érintettnek. A Társaság biztosítja, hogy a marketing célú e-mailekről az érintett bármikor ingyenesen leiratkozzon. 

Az ügyfélkezelést a Társaság az értékesített termékkel kapcsolatos jogok érvényesítésével, elszámolással, valamint marketingcélok megvalósításaként határozza meg. Az ügyfélkezelésnek része így különösen a hozzájárulás ahhoz, hogy az érintett megadott személyes adatai felhasználhatóak legyenek erre a célra, így különösen új szolgáltatásokról való értesítéshez (kizárólag e-mailben).

Adatkezelés célja

Ügyfélkezelés, direkt marketing

Kezelt adatok köre

Az érintett neve, e-mail címe

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás

Adattárolás határideje

Az érintett kérelmére való törlésig

Adatkezelés módja

Elektronikusan

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A személyes adat szolgáltatása nem kötelező.

Adattovábbítás címzettje

nincs

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)
Contabo GMBH (tárhely szolgáltatás)
Marketingszoftverek Kft. (adatbázis építés)
Karrierépítők Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)
Magyar Vállalkozásfejlesztő Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)
Karrierügynökség Kft. (adatbázis építés)
Business Floow Zrt. (adatbázis építés)

 

 

7.3. Szolgáltatás igénybevétele

 A Társaság által nyújtott szolgáltatás igénybevétele során a kapcsolattartó, mint érintett személy adatai megadásra kerülnek a rendezvényen megjelenő egyéb, előre meg nem határozható számú résztvevőnek. A jelen tájékoztató elfogadásával adatai ilyen üzleti célú továbbításához az érintett kifejezetten hozzájárul.

Adatkezelés célja

kapcsolatfelvétel, üzletkötés

Kezelt adatok köre

Az érintett neve, e-mail címe, telefonszáma

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás

Adattárolás határideje

Az érintett kérelmére való törlésig

Adatkezelés módja

Elektronikusan

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A személyes adat szolgáltatása nem kötelező.

Adattovábbítás címzettje

A rendezvényeken részt vevő partnerek és a Business Flow Online szolgáltatásokat igénybevevő tagok.

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)

Contabo GMBH (tárhely szolgáltatás)

Marketingszoftverek Kft. (adatbázis építés)

Karrierépítők Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)

Magyar Vállalkozásfejlesztő Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)
Karrierügynökség Kft. (adatbázis építés)
Business Floow Zrt. (adatbázis építés)

 

3. Rendezvények

A Társaság által szervezett rendezvényeken való megjelenés esetén az érintett ráutaló magatartással, valamint a jelen szabályzat elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy róla a rendezvényen fénykép- és/vagy videófelvétel készüljön és azt a Társaság nyilvánosságra hozza. Jelen pont tekintetében nyilvánosságra hozatalnak minősül a felvétel facebookon vagy a Társaság honlapján történő közzététele.

Abban az esetben, ha a felvétel egy meghatározott személyt érint (közeli felvétel), a Társaság külön bekéri az érintett hozzájárulását.

Adatkezelés célja

Marketing tevékenység

Kezelt adatok köre

Az érintett képmása, hangja

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás

Adattárolás határideje

Az érintett kérelmére való törlésig

Adatkezelés módja

Elektronikusan

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A személyes adat szolgáltatása nem kötelező.

Adattovábbítás címzettje

Facebook

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)Magyar Hosting Kft. (tárhely-szolgáltatás)

Contabo GMBH (tárhely szolgáltatás)

Marketingszoftverek Kft. (adatbázis építés)

Karrierépítők Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)

Magyar Vállalkozásfejlesztő Szociális Szövetkezet (adatbázis-építés)
Karrierügynökség Kft. (adatbázis építés)
Business Floow Zrt. (adatbázis építés)

 

7.4. Applikáció használata

A Társaság, mint adatkezelő kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás céljából a szolgáltatását igénybe vevő érintettek adatait egy, a tagok által használható mobilapplikációban tárolja, illetve az adatkezelést ezen keresztül is megvalósítja. Abban az esetben, ha az érintettet valamely másik tag vagy közreműködő ajánlja a Társaság által szervezett rendezvényre történő meghívásra, az ajánlatot adó tag vagy közreműködő köteles garantálni, hogy megfelelő hozzájárulással rendelkezik az Érintettől a személyes adatai jelen pontban meghatározottak szerinti kezeléséhez. Ezen adatok megadásáért az adatot átadó tartozik teljes felelősséggel.

A szabályzat elfogadásával az Érintett kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a neve és tevékenységi köre valamennyi, a Társasággal szerződéses „tagi” viszonyban álló személy számára hozzáférhetővé válik.

Adatkezelés célja

kapcsolatfelvétel, üzletkötés

Kezelt adatok köre

az érintett neve, e-mail címe, telefonszáma, tevékenységi köre

Adatkezelés jogalapja

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintetti hozzájárulás

Adattárolás határideje

Az érintett kérelmére való törlésig

Adatkezelés módja

Elektronikusan

Adat forrása

Érintettől felvett adat

Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei

A személyes adat szolgáltatása nem kötelező.

Adattovábbítás címzettje

Tagok

Adatfeldolgozó

Technetic Services Kft. (webfejlesztés)

 

7. Adatbiztonsági szabályok érvényesülése

A papíralapon kezelt személyes adatok biztonsága érdekében a Társaság az alábbi intézkedéseket alkalmazza:

  • az adatokat csak az arra jogosultak ismerhetik meg, azokhoz más nem férhet hozzá, más számára fel nem tárhatóak;
  • a dokumentumokat jól zárható, száraz, tűzvédelmi és vagyonvédelmi berendezéssel ellátott helyiségben helyezi el;
  • a folyamatos aktív kezelésben lévő iratokhoz csak az illetékesek férhetnek hozzá;
  • a Társaság adatkezelést végző munkatársa a nap folyamán csak úgy hagyhatja el az olyan helyiséget, ahol adatkezelés zajlik, hogy a rá bízott adathordozókat elzárja, vagy az irodát bezárja;
  • a Társaság adatkezelést végző munkatársa a munkavégzés befejeztével a papíralapú adathordozót elzárja;
  • amennyiben a papíralapon kezelt személyes adatok digitalizálásra kerülnek, a digitálisan tárolt dokumentumokra irányadó biztonsági szabályokat alkalmazza a Társaság.

 

A számítógépen, illetve hálózaton tárolt személyes adatok biztonsága érdekében a Társaság az alábbi intézkedéseket és garanciális elemeket alkalmazza:

  • az adatkezelés során használt számítógépek a Társaság tulajdonát képezik, vagy azok fölött tulajdonosi jogkörrel megegyező joggal bír a Társaság;
  • a számítógépen található adatokhoz csak érvényes, személyre szóló, azonosítható jogosultsággal – legalább felhasználói névvel és jelszóval – lehet csak hozzáférni, a jelszavak cseréjéről Társaság rendszeresen gondoskodik;
  • a hálózati kiszolgáló gépen (a továbbiakban: szerver) tárolt adatokhoz csak megfelelő jogosultsággal és csakis az arra kijelölt személyek férhetnek hozzá;
  • amennyiben az adatkezelés célja megvalósult, az adatkezelés határideje letelt, úgy az adatot tartalmazó fájl visszaállíthatatlanul törlésre kerül, az adat újra vissza nem nyerhető;
  • a személyes adatokat kezelő hálózaton a vírusvédelemről folyamatosan gondoskodik;
  • a rendelkezésre álló számítástechnikai eszközökkel, azok alkalmazásával megakadályozza illetéktelen személyek hálózati hozzáférését.

8. A szabályzat módosítása

A Társaság fenntartja a jogot, hogy az adatkezelési szabályzatot módosítsa. Amennyiben a módosítás az érintett által megadott személyes adatainak kezelését érinti, úgy a változtatásokról a felhasználót e-mailes tájékoztató levél formájában tájékoztatja. Amennyiben a nyilatkozat módosításából kifolyólag az adatkezelés lényegi feltételei is megváltoznak, a Társaság külön kéri az érintetti hozzájárulást a módosításhoz.

9. Jelen szabályzatban nem meghatározott kérdések

A jelen szabályzatban nem meghatározott kérdésekben a GDPR, valamint az Infotv. szabályai az irányadók.